Klantenservice

Veelgestelde vragen

  1. Hoe lang duurt het voordat mijn bestelling wordt geleverd?
  2. Hoe kan ik mijn bestelling volgen?
  3. Kan ik mijn bestelling ook zelf ophalen?
  4. Hoe kan ik betalen bij de Robey Sportswear webshop?
  5. Wat zijn de verzendkosten?
  6. Ik heb geen orderbevestiging ontvangen.
  7. Hoe kan ik iets retour zenden?
  8. Garantie
  9. Vragen/klachten?
  10. Hoe kan ik mijn gegevens wijzigen?
  11. Ik kan niet inloggen op mijn account.

1. Hoe lang duurt het voordat mijn bestelling wordt geleverd?
Wij proberen de bestelling zsm af te geven aan de koerier. Alle producten worden op bestelling bedrukt. Echter hebben we een kleine voorraad basis kleding, Dat wil zeggen; de meest voorkomende maten. Het kan dus zijn dat als je je bestelling plaatst, we het kledingstuk nog moeten inkopen. Hou er dan rekening mee dat je bestelling ipv max 2 dagen levertijd, naar max 7 werkdagen levertijd gaat.

Kijk ook goed naar de maat die je besteld. De kleding valt over het algemeen ruim. We bedrukken de kleding bij elke bestelling, wat inhoudt dat er niet geruild kan worden. Wil je zeker weten dat het past? Neem dan even contact op.

2. Hoe kan ik mijn bestelling volgen?
Om de bestelling online te kunnen volgen, ontvang je een persoonlijke track & trace-code via de e-mail. Druk op de link in de e-mail om de bestelling op de voet te volgen.
Wel een track & trace ontvangen maar de link werkt niet? Dit kan zijn doordat de track & trace code pas werkt wanneer PostNL het pakket daadwerkelijk heeft gescand. Wij adviseren om het later of de volgende dag nog een keer te proberen.
Als je track & trace link geen informatie weergeeft, is het pakket helaas verkeerd gesorteerd door PostNL. Het kan dan enkele werkdagen duren voordat het pakket juist gesorteerd is.

3. Kan ik mijn bestelling ook zelf ophalen?
Ja dit is mogelijk. Wanneer u uw bestelling aan het afronden bent kun je ervoor kiezen om de bestelling te laten bezorgen of om deze zelf af te halen. Let wel: Je kunt uw bestelling pas ophalen wanneer je een bevestiging heeft gekregen dat je bestelling afgehaald kan worden.

4. Hoe kan ik betalen bij de Achterhoekse kleding?
Je kunt jouw bestelling via iDeal betalen bij ons. Dit werkt erg overzichtelijk en gemakkelijk. U kiest de juiste bank en het proces wordt vervolgd door uw eigen vertrouwde bank.

5. Wat zijn de verzendkosten?
De verzendkosten bedragen € 4,50 bij verzending.

6. Ik heb geen orderbevestiging gekregen.
De kans is aanwezig dat je orderbevestiging is afgeleverd in je spamfolder. Check dit even en als je de bevestiging nog steeds niet kunt vinden, neem dan contact op met onze klantenservice.

7. Hoe kan ik iets retourzenden?
Wanneer je niet tevreden bent over een aankoop, kun je het zonder opgaaf van reden binnen de zichttermijn van 30 dagen retourneren. Wij storten dan het aankoopbedrag van de geretourneerde artikelen binnen 7 dagen na ontvangst van het retour terug. Check hier de retourvoorwaarden.

8. Garantie
Elk Achterhoekse kleding artikel voldoet aan de hoogste kwaliteitseisen. Mocht onverhoopt bij normaal gebruik het artikel gebreken vertonen, dan herstellen wij deze kosteloos. Na onze beoordeling kan hierbij spraken zijn van vervanging of reparatie. De garantie omvat fabrieks- en/of materiaalfouten. Uiteraard valt normale slijtage niet onder de garantiebepaling.

Garantie buiten Nederland
Producten die voor garantie in aanmerking komen maar in het buitenland in gebruik zijn, kunnen in overleg geretourneerd worden. Zowel de kosten voor toezending naar de Achterhoekse kleding webshop als de retourzending naar de klant zijn echter voor rekening van de eigenaar van het artikel.

Lees de volledige garantievoorwaarden in ons retourbeleid.

9. Vragen/ Klachten?
Mocht je vragen hebben over jouw bestelling of over een product, neem dan contact op met onze klantenservice.

10. Hoe kan ik mijn gegevens wijzigen?
Wil je gegevens wijzigen? Dat kan via je account. Je kunt hier gemakkelijk je adres wijzigen of je accountgegevens.